Theo

Beter naar Juridisch Centrum als de DAS, want deze doen je "de DAS" om.

Uw beoordeling

Had rechtsbijstand bij de DAS, echter deze gaven aan dat het aanbod van de werkgever heel goed was en dat ik dat maar moest accepteren, dit n.a.v. een reorganisatie waardoor economische redenen meer dan 10 werknemers ontslagen werden.
Daar er al eerder een negatieve ervaring was geweest met de DAS en nu voor de 2e keer met een kluitje in het riet gestuurd te worden, heb ik vervolgens besloten om, na aanraden van een collega, het Juridisch Centrum te benaderen en de DAS te laten voor wat het was.
Wat een veranderde benadering van deze mensen t.o.v. de DAS.
Kon ze persoonlijk bereiken, kreeg 06-nummers en de juristen waren altijd bereikbaar, heel wat anders als bij de DAS.
Mijn jurist Joris v.d. Vliet heeft al het mogelijke gedaan richting werkgever, waardoor ik er veel beter uit kwam als wat de DAS mij had voorgesteld.
Ook andere collega's die bij de DAS zaten, kregen te horen dat zij maar het aanbod van de werkgever moesten accepteren.
Kortom bij de DAS moet je wel elk jaar betalen, maar echt ondersteuning krijg je er nooit. Heb ook gelijk mijn rechtsbijstand bij de DAS opgezegd.

Kortom heel veel lof voor de juristen van het Juridisch Centrum.

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: