A. Wikkerink

Het Juridisch Centrum heeft mij op een prettige en ondersteunende manier bijgestaan.

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft mij op een prettige manier bijgestaan tijdens mijn werkgerelateerde situatie. Na het sturen van een e-mail met daarin mijn situatie, was er binnen een dag een respons met de vraag om aanvullende informatie om de vraag beter te kunnen beantwoorden. Na het sturen van de aanvullende informatie was er met een dag een advies van een van de medewerkers. Vanaf dat moment werd mijn situatie in behandeling genomen door een andere medewerker. Deze overgang verliep soepel en hij was op de hoogte van de ingestuurde stukken. Ik voelde me behandeld als een persoon door de manier van aanspreken, de manier waarop contact werd onderhouden en hoe ik overal bij betrokken werd. Het voelde als mijn situatie waar ik de controle over kreeg, maar met ondersteuning vanuit het Juridisch Centrum. Ik had het zonder hen niet op dezelfde manier kunnen regelen met mijn werkgever, omdat ik er persoonlijk en te emotioneel bij betrokken was. Na het treffen van de regeling hield werkgever zich niet aan enkele afspraken zoals die waren overeengekomen. Na het zoeken van contact hierover met het Juridisch Centrum, werd dit direct opgepakt. Fijn dat ze ook tijdens de regeling nog mijn zaken behartigen. Ik kan het Juridisch Centrum zeker aanbevelen als het gaat om ondersteuning en begeleiding van je situatie.

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: