Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Bob Bruyn

Een frustrerende gang van zaken

Bijna te veel om op te noemen.

Maanden vertraging met bouwvergunning door foutieve 1e opmeting. Oplevering gebeurde uiteindelijk 11 maanden na offerte. Specifieke afspraken met bouwkundige bij 2e opmeting niet opgenomen in bouwtekeningen ondanks maanden van emails, telefoontjes en beloftes. (fout van het nieuwe systeem als excuus).
We werden uiteindelijk hierover teruggebeld twee dagen nadat de werkzaamheden al waren begonnen!

We hadden afgesproken om per werkdag 25% van aanneemsom te betalen (ipv 95% vooraf!). Ondanks dat, kregen we een week van tevoren een aanmaning voor het hele bedrag. (ook een fout met het nieuwe systeem)

De monteurs waren vooral bezig de klus zo snel mogelijk te klaren. Na dag 1 moest ik al twee constructiefouten constateren:
Het dak van dakkapel helde naar voren en niet naar achteren, wat nodig is voor afwatering. Eerst wilden ze me niet geloven, maar nadat ik het liet zien met een waterpas hebben ze het aangepast, wat een minder strakke constructie opleverde.
Een hergebruikte slaper liep ook niet gelijk met de binnenwand van de dakkapel, wat netjes aftimmeren onmogelijk zou maken. Dit hebben ze ook moeten aanpassen.
Na dag 2 zag ik dat een andere hergebruikte slaper meer dan een cm te kort was en bood geen steun. (ruimte was gevuld met purschuim) In plaats van te wachten stuurde ik gelijk foto's naar Jordens om te vragen hoe dit kon? De volgende dag kregen wij een boze monteur over de vloer omdat hij op zijn donder had gekregen van de baas.

Zelfs kleine dingen zoals overtollige purschuim rondom de kozijnen mag je zelf weghalen.

Goede materialen/kozijnen, ziet er goed uit van buiten.

Overige opmerkingen

Ik denk dat Jordens te veel bezig is zo veel mogelijk opdrachten binnen te halen om klantgerichte service te bieden. Ik had 3 offertes aangevraagd en koos de duurste omdat ik het idee had dat zij de beste service zouden bieden. Ik kwam bedrogen uit.
Uiteindelijk leverde deze opdracht veel stress en ongenoegen op, wat erg jammer is.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 2.5/5
Afgenomen dienst: