Advies
Communicatie

Inge

We hebben bij Pronto een prachtige grote hoekbank uitgezocht. Heel goed geadviseerd en geholpen. we hadden gekozen voor een antivlek behandeling. Het viel ons wel tegen dat we bij de kassa een pakket spuitbusjes in de hand gedrukt kregen. Mochten we de bank zelf voor een behoorlijk bedrag mee inspuiten. Levering duurde wat langer dan afgesproken maar met corona is dat wel te verwachten.
Waar ik helemaal niet blij mee was dat toen de bank voor een bedrag van €70,00 bezorgd werd (over een afstand van 2 km) dat het over de drempel gedropt werd en zoek het maar uit. Twee enorme pakketten helemaal ingepakt. Tekenen voor ontvangst. Omdat alles volledig ingepakt zat was niet te zien of het de goede bank was ,bestelde kleur e.d. Achteraf alles prima in orde. Mijn man was alleen thuis om de bank in ontvangst te nemen. Er van uitgaande dat hij geplaatst zou worden. Maar we mochten zelf alles uitpakken en de pootjes er onder bevestigen en in elkaar klikken. Slechte service. Voor mijn man die een spierziekte heeft was het onbegonnen werk. De bezorgers konden dit zien en er werd totaal niet meegedacht over enige vorm van hulp. Een klusje dat zij in wellicht 15 minuten geklaard zouden hebben koste ons bijna 4 uur. Daarnaast nog de spray waardoor er enige tijd niet op de bank gezeten kon worden.

betere voorlichting m.b.t. doe het zelf praktijken die klant uit moet voeren

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat onze service niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. De levering van uw aankoop en het onderhoud wordt uitvoerig bij de aankoop besproken. Verder is Pronto is een afhaalmodule en bij uitzondering kan tegen een vergoeding een drop down geleverd worden, dit staat ook op de order vermeld.
Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen je feedback daarom zeker meenemen om bovengenoemde nog duidelijker bij aankopen te vermelden.
Nogmaals excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: