Advies
Communicatie

Jansen Totaal Wonen

In de winkel goed en naar tevredenheid geholpen. De bank is door medewerkers van Jansen Totaal Wonen uitgepakt en geïnstalleerd. Later zagen we dat door het schuiven van de bank er allemaal krassen op de vloer zaten en de houten vloer flink beschadigd te zijn. Verder is niet geadviseerd om bescherming onder de poten te plakken waardoor er afdrukken/deuken van de poten in de vloer staan. Ook bleek onder de bank 2 uitdraaibare poten te zitten, die niet uitgedraaid waren en ons ook niet verteld is dat deze uitgedraaid moesten worden. Dit hebben we inmiddels wel gedaan. U snapt dat wij flink balen van de beschadigde houten parketvloer

Voorzichtiger handelen bij installeren meubels en beter informeren van klant over geleverde meubels

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Allereerst bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je vloer is beschadigd bij het uitpakken en monteren van je bank. Ook hadden we er uiteraard bij moeten vermelden dat de poten uitschuifbaar zijn.
Echter is de klant zelf verantwoordelijk voor bescherming van de vloer tijdens het uitpakken van meubels. Uiteraard is het niet de bedoeling dat deze beschadigd raakt tijdens onze levering. Graag hadden we dan ook direct bij aflevering van de beschadigingen vernomen zodat we sneller hadden kunnen reageren. Er is namelijk wel akkoord gegeven voor een goede aflevering en er is niet direct een melding van gemaakt.
Omdat het uiteraard een erg vervelende situatie is willen we graag een keer langskomen om de vloer te komen bekijken.
Excuses voor het ongemak en graag vernemen we van je zodat we een afspraak kunnen inplannen,
Jansen Totaal Wonen

Score voor Jansen Totaal Wonen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: