Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Paul Houben

Wij geven een 7.
De inspecteur heeft ons goede informatie gegeven. Wij kregen van tevoren een goed plan wanneer men de werkzaamheden kwam uitvoeren. Bij de eerste uitvoering werd verteld,dat met om 7.30uur zou starten. Dus we zijn rond 6uur op gestaan. Beide uitvoerders kwamen om 8.40uur. Ze hebben allebei hard en netjes gewerkt. Men liet mij zien d.m.v. foto's de uitgevoerde werkzaamheden. En we zouden deze later toegestuurd krijgen. Tot nu toe niets ontvangen.
Mijn naam was verkeerd geschreven op de factuur en certificaat. Dit werd dezelfde dag nog aangepast via de klantenservice. Prima dus.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Goede harde werkers, maar ook netjes gewerkt. Lieten mij foto's zien van resultaat werkzaamheden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

1. Als je een tijd afspraak maakt voor uitvoering. Kom dat dan ook na!! Of bel als het later wordt.
2. Geen foto's ontvangen van werkzaamheden kruipruimte.
3.Er zou een paar dagen voor de uitvoering iemand komen kijken.De naam van dat bedrijf was bij ons niet bekend. Ik zou dit wel van te voren duidelijk aangeven bij de klant. Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn!!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen dit zeker meenemen in onze evaluaties. In elk geval ga ik er voor zorgen dat u de foto`s alsnog ontvangt!

Score voor Isoprofs Isolatie: 4/5