Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Adviesgesprek ging zeer vlot en was erg duidelijk. Echter de afspraken erna werden niet nagekomen. 2 tot 3 maal werden de gemaakte afspraken op dag van uitvoering geannuleerd. Telefonisch niet bereikbaar. Compensatie met moeite voor de genomen verlofdagen en niet nagekomen afspraken. Factuur klopte niet, zowel de aanhef als de afgesproken compensatie voor de genomen verlofdagen. Samengevat; gewoon slecht.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Het adviesgesprek. Enige wat goed uitgevoerd is.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom je afspraken na. Plan niet meer opdrachten in dan het bedrijf aan kan om vervolgens op de afgesproken datum te annuleren met het excuus dat een monteur 'ziek' is. Neem telefoons op als mensen proberen te bellen, ook nadat de factuur verzonden is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We begrijpen natuurlijk dat dit heel vervelend voor u is geweest. En proberen altijd onze klanten tegemoet te komen met een compensatie. Het is helaas wel een risico van het vak dat mensen kunnen uitvallen. Drie keer is natuurlijk niet de norm en we zullen er ons best voor doen dat dit niet vaker voor komt. Ik adviseer altijd onze klanten service te bellen die elke werkdag van 09:00 tot 18:00 bereikbaar is. Onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Score voor Isoprofs Isolatie: 1/5