Peter

De training van 3 dagen had zeer (ZEER!) gemakkelijk in 2 dagen afgerond kunnen worden. Daarnaast was er een enorme focus op de module-/ examenopdracht en dat moet echt duidelijker blijken uit de... De training van 3 dagen had zeer (ZEER!) gemakkelijk in 2 dagen afgerond kunnen worden. Daarnaast was er een enorme focus op de module-/ examenopdracht en dat moet echt duidelijker blijken uit de cursus beschrijving.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Peter! We nemen dit intern met ons mee. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Ik vond het geen prettige docent

Reactie ISBW:

Wat jammer om te lezen. Mocht je je ervaringen over de docent met ons willen delen, neem dan gerust even contact met ons op. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt... Wat jammer om te lezen. Mocht je je ervaringen over de docent met ons willen delen, neem dan gerust even contact met ons op. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Hans

De opleiding speelt erg goed in op de praktijk, de interactie met de docent en mijn collega studenten was heel fijn.
Kortom ik heb veel geleerd

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen, Hans! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
ISBW

Na een lange tijd uit de schoolbanken te zijn, was het even zoeken naar de juiste weg in het systeem. nu 4 modules verder kan ik zeggen dat ik mijn weg gevonden heb inmiddels weet wat er van mij... Na een lange tijd uit de schoolbanken te zijn, was het even zoeken naar de juiste weg in het systeem. nu 4 modules verder kan ik zeggen dat ik mijn weg gevonden heb inmiddels weet wat er van mij verwacht wordt.
Ik ben begonnen met e-learning maar kwam er al vlug achter dat dit voor mij niet de beste manier was. Ik miste de interactie met een docent en medestudenten. Daarna ben ik de klassikale variant van de opleiding gaan doen. Dit had ik veel eerder moeten doen. De docenten zijn bevlogen en inspirerend. de locatie goed verzorgd!
De moduleopdrachten vind ik pittig en wat mij betreft mag er minder nadruk gelegd worden op de "bijzaken" zoals de literatuurlijst.
Daarnaast vind ik dat er minimaal één herkansing "binnen" de opleiding inbegrepen zou moeten zijn, kosteloos. Dit zou de druk voor studenten wat kunnen verlagen en het studeerplezier aanzienlijk kunnen vergroten.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je punten van feedback intern met ons meenemen. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane... Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je punten van feedback intern met ons meenemen. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
ISBW

Ik vond het een prettige opleiding. Ik heb de opleiding gevolgd via virtual classroom. De 4 modules waren goed te volgen. Voor iedere module een andere docent gehad. Iedere docent geeft les op zijn... Ik vond het een prettige opleiding. Ik heb de opleiding gevolgd via virtual classroom. De 4 modules waren goed te volgen. Voor iedere module een andere docent gehad. Iedere docent geeft les op zijn eigen manier. Ik heb veel kennis opgedaan die ik kan meenemen in de praktijk als manager in de zorg.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen. Heel veel succes toegewenst met het toepassen van de opgedane kennis.

Erwin

Leerzame training die alle facetten van het contractmanagement doorloopt. De inhoud is deels theoretisch aangevuld met praktische opdrachten. Als eindopdracht schrijf je een verbetervoorstel voor... Leerzame training die alle facetten van het contractmanagement doorloopt. De inhoud is deels theoretisch aangevuld met praktische opdrachten. Als eindopdracht schrijf je een verbetervoorstel voor je eigen organisatie op gebied van contractmanagement.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Marscha

Het is een fijne opleiding, waarbij zeer de module "Effectief leidinggeven" me veel handvatten heeft opgeleverd voor mijn werkzaamheden. De docenten waren kundig en hebben in de meeste gevallen goed... Het is een fijne opleiding, waarbij zeer de module "Effectief leidinggeven" me veel handvatten heeft opgeleverd voor mijn werkzaamheden. De docenten waren kundig en hebben in de meeste gevallen goed uitleg gegeven. Ik kan zeker met deze opleiding verdere stappen in mijn carrière maken. Wat ik jammer vond, is dat mijn gewenste locatie 'Rotterdam' slechts 1 keer van de 3 modules beschikbaar was. Hierdoor moest ik langer en meer reizen dan ik wenste. De locaties van BCN zijn wel zeer netjes en goed gefaciliteerd.

Reactie ISBW:

Hartelijk dank voor je recensie, Schoevers! We zijn erg blij met je positieve feedback. Verder nemen we je feedback over de locatie intern met ons mee.
ISBW

Ik vond het een goede en leerzame opleiding. De kennis van de trainers was goed. Ik vind het wel jammer dat de opleidingen op locatie op veel plekken in het land in de avond aangeboden worden, maar... Ik vond het een goede en leerzame opleiding. De kennis van de trainers was goed. Ik vind het wel jammer dat de opleidingen op locatie op veel plekken in het land in de avond aangeboden worden, maar deze gingen in beide gevallen niet door. Een alternatief was een volle dag op locatie (wat ik niet red met een fulltime baan) of een digitale opleiding. Ik ben van mening dat je dan wel veel mist van je medeleerlingen (netwerken, van elkaar leren, elkaar helpen). Workload is wel pittig, maar dat wist ik van tevoren. 1x per 2 weken een avond les en 1 avond in die week ervoor voorbereiding. Verder als je een beetje bij wilt blijven ook een avond in de week aan de moduleopdracht werken.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
ISBW

De gebruikte literatuur is interessant en passend bij de opleiding. De opdrachten in het online leeromgeving zijn dat ook. De lessen zijn echter niet inspirerend, inhoudelijk voegt het niets toe en... De gebruikte literatuur is interessant en passend bij de opleiding. De opdrachten in het online leeromgeving zijn dat ook. De lessen zijn echter niet inspirerend, inhoudelijk voegt het niets toe en het bouwt niet voort op het huiswerk. Ik kan helaas alleen maar zeggen dat de docent niet toegerust is op de taak. Ondanks de groepsgrootte (20+) zou er best wat van te maken zijn als er leuk, interactief en in groepjes gewerkt werd. Alleen de onderlinge uitwisseling is nuttig. En als je de opdrachten maakt en de eindopdracht uitwerkt dan kan je er best veel uit halen voor je werk als leidinggevende. Dus zeker niet alleen maar slecht, wel heel jammer van de lesdagen!

Reactie ISBW:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren en nemen we je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke...

Froukje

Het lesmateriaal en inhoud van de opleiding voldeden aan de verwachting en behoefte. Het helpt mij direct in mijn werk. De interactie met medestudenten was erg plezierig en leerzaam. De docent... Het lesmateriaal en inhoud van de opleiding voldeden aan de verwachting en behoefte. Het helpt mij direct in mijn werk. De interactie met medestudenten was erg plezierig en leerzaam. De docent daarin tegen vond ik inhoudelijk onvoldoende en was ook niet voldoende inspirerend in het lesgeven. De voorbeelden waren sterk gedateerd en de docent was al te lang uit het bedrijfleven om zicht te verplaatsen in onze dagelijkse issues. Daarnaast luisterde hij slecht naar vragen en kregen we antwoorden die niet aansloten. De locatie was op zich wel goed, maar ver weg van het treinstation, waardoor ik met het openbaar vervoer lang onderweg was. De belofte was ook dat de training in Zwolle zou zijn, dit was vanuit Leeuwarden een stuk gemakkelijker te bereiken geweest.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Verder nemen we je feedback intern met ons mee, Froukje. Bedankt voor het delen van je beoordeling!