Klanten beoordelen Informer met 9.2/10. Gebaseerd op 105 ervaringen.

Beoordeling

Informer 1 beoordeling
Casper
Goed (8/10)
Casper

Informer is een erg prettige, zeer gebruiksvriendelijke online boekhoudomgeving. De applicatie is nog relatief nieuw maar al zeer uitgebreid. Maar belangrijker dan een complete featureset vind ik dat er actief wordt doorontwikkeld en er dus regelmatig nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd. Ook de mobiele app die het invoeren van bonnetjes (bijna) een leuke klus maakt is heel erg fijn. Tenslotte is er behulpzame chatfunctie, al laat een antwoord soms even op zich wachten. Ook mijn boekhouder was onder de indruk van de rapportage, dus dat geeft vertrouwen. Kortom, een aanrader! Vier sterren vanwege een aantal kleine ‘kinderziektes’ die zeker nog verholpen gaan worden. Al met al ben ik heel tevreden met Informer.

Score voor Informer: 4/5
Zou u Informer aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Informer is een erg prettige, zeer gebruiksvriendelijke online boekhoudomgeving. de applicatie is nog relatief nieuw maar al zeer uitgebreid. maar belangrijker dan een complete featureset vind ik dat er actief wordt doorontwikkeld en er dus regelmatig nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd. ook de mobiele app die het invoeren van bonnetjes (bijna) een leuke klus maakt is heel erg fijn. tenslotte is er behulpzame chatfunctie, al laat een antwoord soms even op zich wachten. ook mijn boekhouder was onder de indruk van de rapportage, dus dat geeft vertrouwen. kortom, een aanrader! vier sterren vanwege een aantal kleine ‘kinderziektes’ die zeker nog verholpen gaan worden. al met al ben ik heel tevreden met informer.

Bedrijfsinformatie

Een sneller online boekhoudprogramma voor onder ondernemers en accountants. Betrouwbaar en veilig boekhouden voor een eerlijke prijs.
Adres