Informer

Informer Ook benieuwd naar feedback over de webshop Informer? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company105
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Informer met 9.2/10. Gebaseerd op 105 ervaringen.

Beoordeling

Informer 1 beoordeling
Janny
Uitstekend (10/10)
Janny

Men kan mij niet betrappen op ook maar enige kennis van boekhouden, maar met Informer weet ik mij prima te redden. Groot voordeel (voor mij) is, dat ik mijn fouten makkelijk kan corrigeren zonder dat het een zootje wordt en verder geeft het dashboard een heel duidelijk overzicht, dat ik nog snap ook. Maar het systeem kan nog zo mooi zijn en goed werken, zonder helpdesk, dus zonder Ryan en Lisa, was ik allang afgehaakt. En dan gaat het niet alleen om hun beschikbaarheid via de chat en om hun kennis, maar vooral de wijze waarop ze me helpen, hun eindeloze geduld met mijn gestuntel en hun vaardigheid om mij het gevoel te geven dat ik helemaal niet zo dom (ik weet zelf beter) bezig ben: top! Ik kan echt niet zonder.

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Men kan mij niet betrappen op ook maar enige kennis van boekhouden, maar met informer weet ik mij prima te redden. groot voordeel (voor mij) is, dat ik mijn fouten makkelijk kan corrigeren zonder dat het een zootje wordt en verder geeft het dashboard een heel duidelijk overzicht, dat ik nog snap ook. maar het systeem kan nog zo mooi zijn en goed werken, zonder helpdesk, dus zonder ryan en lisa, was ik allang afgehaakt. en dan gaat het niet alleen om hun beschikbaarheid via de chat en om hun kennis, maar vooral de wijze waarop ze me helpen, hun eindeloze geduld met mijn gestuntel en hun vaardigheid om mij het gevoel te geven dat ik helemaal niet zo dom (ik weet zelf beter) bezig ben: top! ik kan echt niet zonder.

Bedrijfsinformatie

Een sneller online boekhoudprogramma voor onder ondernemers en accountants. Betrouwbaar en veilig boekhouden voor een eerlijke prijs.
Adres
Laan van Zuid Hoorn 60