Hups

Merel

Hlprs is een een plek die zorgt dat je makkelijk in contact kunt komen met iemand voor een klus. Dit is superhandig. Wat ik minder handig vind is de mogelijkheid om je geplande werk te verplaatsen of annuleren. Ik heb voor 1 klus zeker 3 keer contact moeten zoeken met de klantenservice om de afspraak te verzetten (soms omdat het binnen 24 uur van de afspraak was, maar ook omdat de gekozen datum niet binnen mijn eigen agenda zou passen... beetje vreemd). De klantenservice was steeds wel snel en aardig met het oplossen, maar ik zie niet in waarom hier allemaal zoveel restricties op zitten voor de gebruiker en maakt het platform wat mij betreft ook weinig gebruiksvriendelijk. Al met al een goede hulp gevonden en ook blij dat dingen met de klantenservice soepel verliepen, maar mis zeker wel een stukje gebruiksvriendelijkheid in de planner.

Reactie Hups:

Beste Merel,
Jammer om te moeten lezen dat je tegen wat problemen aanloopt met het systeem. Ik zal je feedback ook zeker hier binnen het team delen, dan gaan we zeker kijken hoe we het een en ander gebruikersvriendelijker kunnen maken!
Team Hlprs

Score voor Hups: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen dienst: