Janet

Slecht

Snel geleverd

Ze moeten checken of de gegevens op net geboorte kaartje kloppen. En niet de proefdruk sturen!

Reactie HierBenIk:

Beste Janet,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening!
Doordat je per ongeluk de versie van je proefdruk hebt besteld in plaats van een aangepaste versie, heb je kaarten ontvangen met de verkeerde gegevens.
Zoals in onze eerdere telefoongesprekken besproken is het voor ons helaas niet mogelijk om de gegevens als geboortedatum, -gewicht, -tijd en -lengte te controleren op juistheid. Wij weten tenslotte bijvoorbeeld niet wanneer je baby is geboren. Daarbij heb je er voor gekozen om de kaarten door ons niet te laten controleren, waarmee je de keuze maakt om zelf de verantwoordelijkheid te nemen over onder andere de inhoud van je ontwerp.
In ons laatste telefoongesprek vertelde je het erg te waarderen dat we, ondanks het feit dat wij netjes hebben gedrukt wat er bij ons is besteld, met je mee hebben gedacht door je een aanzienlijke korting aan te bieden bij het opnieuw drukken en verzenden van de kaarten. Jammer om nu ineens te lezen dat dit niet zo blijkt te zijn...
Desondanks wensen wij jullie veel geluk met z'n drietjes!
HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: