Reiki 2 cursus
Wat is je ervaring?
Positief. We hebben in een klein en intiem groepje gewerkt waardoor we diep in de 'reiki' materie konden duiken en ik me de stof goed eigen heb kunnen maken.
Positief. We hebben in een klein en intiem groepje gewerkt waardoor we diep in de 'reiki' materie konden duiken en ik me de stof goed eigen heb kunnen maken.