Reiki II
Wat is je ervaring?
Een zeer intensief en hartverwarmend weekend dat nog lang aan het natrillen is.
Veel persoonlijke aandacht door de kleine groepsgrootte onder de bezielende leiding van ToƱa.
Mooi vervolg op Reiki I; echt een verdieping en verrijking (bijv. in mijn zelfbehandeling), waarin ik nog meer (oude) overtuigingen heb losgelaten over mezelf die niet meer passend zijn.