Reiki 1 cursus
Wat is je ervaring?
Nieuwsgierig geworden naar aanleiding van de ervaringen van een vriendin van mij heb ik mij opgegeven voor deze cursus. In de jaren 70 hield ik mij al bezig met de magie van healing. Nu ik met Reiki in contact ben gekomen ben ik overtuigd van de kracht van energie. De cursus is intensief, maar precies zo uitgebalanceerd dat het goed vol te houden is. De lieve en kundige begeleiders Marcelino en ToƱa zorgen voor een ontspannen sfeer en voorzien je van bruikbare tools. Wat ik geleerd heb ga ik zeker gebruiken in mijn coachingspraktijk. Dank voor de gastvrijheid en de mooie ervaring!