Reiki 1 cursus
Wat is je ervaring?
Afgelopen weekend heb ik bij Toña en Marcelino de cursus Reiki 1 gedaan. Voor mij als IT-er ver buiten mijn "comfort zone", maar daar heb ik totaal geen last van gehad. Toña en Marcelino weten perfect de juiste sfeer neer te zetten, en van een aantal mensen die elkaar niet kennen heel snel een fijne groep te maken. En daarbij is er ook ruimte voor persoonlijke aandacht.