Wij hebben genoten van het koud- en warmbuffet van Erwin van Benschop Catering. Zondag 23 december hebben wij de kerst vervroegd gevierd bij mijn schoonmoeder samen met kinderen en partners. Alles zag er prachtig uit en smaakte prima. Genoeg keus en genoeg voor iedereen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.