Vorig jaar (2017) was het kerstmenu uitstekend , warm bezorgd ,heel feestelijk opgemaakt.
Dus dit jaar (2018) weer besteld. Wat een teleurstelling vergeleken met vorig jaar : ik geef een beoordeling van 5 vergeleken met de 10 van vorig jaar. Om 13.00 u al bezorgd, natuurlijk koud. In plastic zakken, zelf op te warmen. Heel ongezellig.
Kwaliteit van het voedsel was niet slecht, maar voor een feestelijk kerstdiner verwacht je toch wat meer.
Reactie Hapjes aan Huis:
Goedemiddag familie vant Schip,
Zojuist heeft u de cateraar gesproken over uw ervaring met kerst. Onze excuses dat het dit jaar niet geheel naar uw zin is verlopen, wij vinden dit erg vervelend. De cateraar heeft u aangeboden om een avond mee te varen op 1 van de partyschepen die zij beheren om het goed te maken met u. Wij hebben begrepen dat erg tevreden bent over het aanbod. Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback, wij nemen dit mee in het eindoverleg binnenkort. Namens ons team wensen wij u veel plezier met de vaart en wellicht tot een volgend keer. MvG team Hapjes aan Huis