Reviews

8.7 / 10
5599 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Cordaan

7/10

Tweede kerstdag hebben we bij onze zorginstelling een mooi kerstmenu laten bezorgen. Het eten was prima en over de porties was niet te klagen. We hebben lekker gegeten. Tip van mijn kant is dat wanneer je dusdanige grote levering komt doen je zelf een karretje of iets dergelijks hebt om dit bij de klant tot op locatie aan te leveren. Nu hadden we deze zelf en daarmee zijn heel veel loopjes heen en weer bespaard gebleven(via een lift). Je verwacht dat men bij levering daar zelf mee uitgerust is. Bij andere cateraars zijn we ook gewend dat men het voor je opstelt en geïnstalleerd aflevert. Ook dit gebeurde niet, zou van iets meer service getuigen. Dat is wel wat feedback die ik zou willen geven,


Score voor Hapjes aan Huis: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstmenu