Ik wil je even melden dat de hapjesschaal ontzettend goed in de smaak is gevallen. Het zag er verzorgd uit en de hapjes smaakten heerlijk. Vriendelijk persoon die Hans. Zou je dit Hans ook even willen laten weten, ik heb geen e-mail adres van hem. Jij nog bedankt, voor de goede en sympathieke afhandeling.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.