Ik bestel al jaren met Kerst een koud en warm buffet via Hapjes aan Huis en was tot vorig jaar erg tevreden. Maar helaas is de vaste cateraar, naar wie mijn bestelling voorheen werd doorgezet, gestopt met de levering aan particulieren. Vorig jaar had ik dus voor het eerst een andere cateraar en het was een stuk minder dan ik was gewend. Teleurstellend, daar je met Kerst je gasten iets feestelijks wilt voorzetten en je er wel 37,50 per persoon voor betaalt. Maar kan een keer gebeuren. Dit jaar werd mijn bestelling doorgezet naar dezelfde cateraar als vorig jaar en helaas kan ik niet anders dan concluderen dat de kwaliteit dit jaar een dieptepunt bereikte. Het "koud buffet" was zeer gewoontjes, met goedkope producten. Niet te vergelijken met de prachtig opgemaakte schotels met carpaccio, gerookte zalm, enzovoorts, die ik van de vorige cateraar was gewend. Het "warm buffet" was ronduit slecht. De beloofde kalkoenrollade en kalfssucade bestonden uit dik gesneden plakken vleeswaren met een onbestemde saus. De vistaart was een soort mini quiches, een halve per persoon. De salade bij het hoofdgerecht was nauwelijks genoeg voor 3 personen (we waren met 9). De aardappeltaart kleine vierkante blokjes, één per persoon … Alleen de bak zilvervliesrijst was voldoende, maar paste totaal niet bij de rest van de gerechten. Bij de vorige cateraar gingen mijn gasten nog met tupperware bakjes resten naar huis, maar nu hield ik alleen over van de rijst. En niemand had echt genoeg gehad. Communicatie en afspraken over de levering verliepen wel goed, al werd er een uur eerder dan afgesproken geleverd. Maar ik begrijp wel dat het op zo'n dag niet lukt om precies op de afgesproken tijd te leveren. Heel jammer, maar ik geloof dat ik volgend jaar maar gewoon een rijsttafel bij een Chinees of Indisch restaurant bestel ...
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie Blok,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. Onze excuses dat het eten dit jaar niet naar wens is gegaan, wij vinden dit erg vervelend. De cateraar heeft u een bedrag teruggestort en zijn excuses aangeboden. Namens ons team excuses en nogmaals dank voor uw feedback, wij gaan hier werk van maken bij de cateraar, zodat dit niet meer gebeurd. Wij wensen u een prettige dag. MvG team Hapjes aan Huis