Marion vanBreukelen 8/10 31-12-2018 Twee dagen gebruik van gemaakt.Eerste kerst dag een brunch. Helaas daar niet helemaal happy mee.Ontbtaken wat dingen.Wel netjes op tijd en keurig geleverd.Tweede kerst dag een avond buffet .Heel erg goed!!!!