Via de website van Hapjesaanhuis een kerstdiner voor 24 december besteld. Dat ging eenvoudig en de communicatie via e-mail was duidelijk. Lokkia Catering uit Lopik ging dit verder regelen en we kunnen niet anders zeggen Dat zij dat perfect gedaan hebben. Vooraf telefonisch contact met ze gehad. Goed bereikbaar, vriendelijk en ook goede afspraken kunnen maken. Bezorging was ruim op tijd en ook voor het afhalen van de 'rommel' was men ruim op tijd. We hebben geen aandelen in Hapjesaanhuis of in Lokkia Catering, maar kunnen ze aanbevelen. Het eten voor 10 personen was ruim en heerlijk en het geld absoluut waard.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.