Wij hebben een kerst gourmet besteld voor 2e kerstdag, wij en onze gasten waren aangenaam verrast door al het lekkers, alles werd perfect geregeld, levering werd netjes via de mail en sms aan ons doorgegeven, vriendelijke jonge bezorgers aan de deur! Wij gaan het zeker nog een keer doen!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.