Via hapjes aan huis catering geregeld voor 5 december via cateraar Ben Schop. Redelijk kort dag en dat was geen probleem. Het eten was echter niet precies wat we besteld hadden en ook was het weinig smaakvol.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste Maryam Shirazi,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het spijtig om te lezen dat het niet geheel naar wens is verlopen. Wij zullen uw reactie meenemen in de evaluatie bij de cateraar, zodat zij hier rekening mee kunnen houden. Wij waarderen het ontzettend dat u dit schrijft, hier kunnen wij alleen maar beter van worden met ons team. Dank hiervoor!
MvG Team Hapjes aan Huis