Nou helemaal tevreden zijn wij zeker niet. meerdere malen hebben we gebeld en mailtjes gestuurd want we hadden een kerstdiner voor 18 personen a 40 euro per persoon . Wij hadden 15 gewone menu's en 1 glutenvrij en 2 vegetarische menu's.
De spullen werden gebracht en de bezorger wist niet goed wat glutenvrij en wat vegetarisch was,dus ging hij bellen en wij gingen ook bellen. Alles bij elkaar heel onzorgvuldig. De soep was niet glutenvrij en niet vegetarisch.
Glutenvrij producten (eentje maar) op een schaal waar meerdere producten op lagen, glutenvrij en niet glutenvrij lagen naast elkaar en dat mag niet. Verder in het glutenvrij menu wat lapjes vlees en een papieren zakje met glutenvrij brood wat niet te eten was.
Maar dan het vegetarische gedeelte. Ik heb me geschaamd tegenover mijn gasten.
Bij het voorgerecht was alleen een groentesalade. soep was er niet en het diner bestond uit rijst, geen groenten en een aardappeldingetje en wat brood.Vers fruit wat wel op het menu stond was er niet.
Nogmaals wij hebben verschillende malen contact opgenomen en het zou allemaal goed komen. Nu niet dus. Terwijl u veel reclame maakt dat vegetarisch of dieet geen bezwaar is.
Voor de overige 15 menu's waren we redelijk tevreden, ik zou daarvoor een 6 en een half geven
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie Slothouwer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. Onze excuses dat het niet naar wens is verlopen, wij vinden dit erg vervelend. Zojuist hebben wij de cateraar gesproken, zij gaan telefonisch contact met u opnemen en u een heerlijke hapjesschaal aanbieden, dat u op een moment mag bestellen dat u graag wilt. Wij hopen dat dit een pleister op de wond is. Namens ons team wensen u een prettige dag. MvG team Hapjes aan Huis