Wij hebben dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van het bestellen van een buffet. We waren dan ook aardig nieuwsgierig hoe het e.e.a.geleverd zou worden, mede omdat op de site vermeld staat:"bovenstaande gerechten worden allemaal geserveerd per persoon op schalen en in mooie opwarmschalen." Dat was dus, naar onze mening, niet het geval. De salade werd op één schaal, wel heel mooi, geserveerd en dus niet per persoon. Dit was tevens het geval met de overige gerechten die geserveerd werden in bakken, in chafing dish. Wellicht dat de vermelding van "per persoon" de oorzaak is dat wij een andere presentatie hadden verwacht. Wat de geleverde gerechten betreft; De cous coussalade hebben wij niet kunnen ontdekken. Ook de kruidenboter ontbrak. Wel zat er een bakje rode tapanade bij. Tenslotte; Wij en onze gasten hebben gesmuld van het vele lekkers hetwelk ook ruim voldoende aangeleverd was. Hiervoor onze complimenten. Bijgevoegd; enkele foto's van het feestelijke buffet. Met vriendelijke groet, Herman Barkel
PS: Graag hoor ik of mijn opmerkingen terecht waren of dat we het anders moeten zien.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.