Teeuwen/Jongbloed

Vervolg van beoordeling op 5 februari,

Ik heb uiteindelijk na 5 telefonische contacten een mail moeten sturen naar greenchoice. Ik heb daarop per ommegaande een mail teruggekregen. Daarin gaf Greenchoice toe dat ik mag salderen over het gehele jaar en dat ze een nieuwe eind/jaarafrekening gaan opmaken. Heel netjes Greenchoice, mijn complimenten. Graag had ik dit een paar telefoontjes en een mail eerder gehoord.

De afgelopen weken wederom contact gehad met uw klantenservice. Ik was nog in afwachting van de welkomstbonus.
Aardige mevrouw aan de telefoon, ze kon zien dat ik de welkomstbonus nog niet gehad had en dat ik daar wel recht op had.
Ze kon nu geen contact krijgen met de afdeling die daar over gaat; "is het goed dat ze me daarover terugmailt met het antwoord?" Natuurlijk, is dat goed.
Na een week geen antwoord, weer gebeld. "Ja u heeft recht op een welkomstbonus. He wat gek, het staat op inactief".
Na 5 minuten in de wacht, Het wordt u uitbetaald in week 13. En dit bleek uiteindelijk ook echt waar. Ik heb nu mijn welkomstbonus. Dank Greenchoice, dat ik jullie nu niet meer hoef te bellen.

Reactie Greenchoice:

Dit had wel wat soepeler afgehandeld kunnen worden, zo te lezen. Dat blijkt voor ons soms een uitdaging met al die verschillende afdelingen en processen. Onze excuses dat de belofte om je op de hoogte te houden niet goed is nagekomen. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en heb je de bonus ontvangen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 1.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee