Pieter Wuytens

Ik heb recent onderstaande krachtbank gekocht (https://gorillasports.nl/deal/universele-halterbank). Op de site staat duidelijk aangegeven dat het geschikt is voor gewichten met diameter 30/31. Echter is deze bank geschikt voor gewichten met schijf 25mm.
Hierover heb ik redelijk wat mails met de klantendienst gehad. een telefoon nummer om de klantendienst te bellen is nergens te vinden. Zij zeggen dat er staat geschikt voor gewichten met diameter 30/31. Dit klopt natuurlijk past een stang van 25mm in een gat van 30mm. Maar dan heb je natuurlijk zeer veel speling. en bewegen de gewichten zeer veel tijdens het trainen.
dezelfde bank stond ergens anders te koop voor 40€ goedkoper maar deze niet gekocht omdat daar wel duidelijk stond 25mm.
ze willen het zelfs op hun site niet aanpassen.
terug sturen van de bank was ook volledig op eigen kosten dus dit is iets wat je als laatste optie pas doet.
klantendienst wilde geen enkele tegemoetkoming doen voor het ongemak.
maw ben ik een zeer ontevreden klant die niet meer zal bestellen.

de commentaar hieronder. Ja je zou kunnen terugsturen maar nooit kosteloos. Dus een grote fitnessbank terug sturen kost nogal wat geld.

de beschrijving staat gewoon fout op de site en jullie willen het zelfs niet aanpassen. Dit is gewoon misleiding

Score voor GorillaSports: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee