Stan

Zelfs een kettlebel leveren is voor dit incompetente bedrijf een te grote uitdaging. Inmiddels twee weken verder en zonder enige communicatie. Nog NOOIT zo een slechte service van een webshop meegemaakt. Ongelooflijk dat dit bedrijf nog niet eerder is uitgelicht door een Radar of Opgelicht. Na een aantal dagen zonder bevestiging van verzending een contactformulier aangemaakt, want dat is de enige manier waarop deze klanten'service' bereikbaar is. Het zou gecheckt worden. Een week later na een klacht van mij op Facebook wordt dezelfde reactie gegeven. Hier echt nooit iets bestellen.

Reactie GorillaSports:

Beste,
Dank voor uw bericht. Voor zover ik kan zien heeft u aangegeven dat u het bestelde artikel nog niet had ontvangen. Daarop hebben wij gereageerd dat we dat vervelend vinden en hier achteraan gaan. Vervolgens constateerden wij dat er onverhoopt iets mis was gegaan bij de verzendpartij en de kettlebell wordt alsnog naar u verzonden. Vervelend dat het zo moest lopen, maar blij dat u toch nog kunt genieten van uw bestelling.

Score voor GorillaSports: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Kettlebel