Al enkele malen wat besteld. Normaal snelle levering.

Nu echter is het verschrikkelijk. Wacht al 10 dagen op (een gedeelte van) mijn bestelling. Klantenservice heeft me beloofd een paar dagen geleden terug te bellen met meer info, niks meer van gehoord. Verder zijn ze niet meer te bereiken.

Daarnaast twee halterschijven niet gecoat, heb gevraagd om een nieuwe schijven. Benieuwd of ik deze nog ga ontvangen/of ik hier nog eens apart voor mag betalen voor het retour zenden van de foutieve artikelen. (Ik laat het in een update weten).

Hopelijk krijg ik snel reactie en wordt dit afgehandeld.

Kortom, goedkope producten, kwaliteit is goed. Zodra er iets fout is duurt het dagen en zijn ze niet bereikbaar/komen beloftes niet na. Zou haast zeggen, bespaar je de ergernis en geef wat meer geld uit bij een andere tent.

Reactie GorillaSports:

Hallo,
Dank voor uw bericht. Wij zouden inderdaad bij u terug komen, maar helaas was het halve kantoor ziek thuis na het weekend en waren wij niet in de gelegenheid contact met u op te nemen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wel blij om te horen dat al uw andere bestellingen normaliter goed en op tijd bij u binnen komen.

Score voor GorillaSports: 2/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Barbellset, squatrek en meerdere andere producten....