Ik was gewoon thuis, maar pakket is rechtstreeks naar depot gegaan (ookal gaf dpd online aan dat ze langs zijn geweest maar geen brief en geen bel gehoord). Na zoeken (want geen melding gehad) kwam ik erachter welk depot. bleek het een depot waar ik niet met de auto kan komen. Aangezien mijn pakketje groot en 60 kg is heb ik een steekwagen moeten huren en ben ik naar het depot gegaan. Blijkt het een uur ervoor weer te zijn opgehaald door DPD. Ik heb nergens bericht over gehad!!! Niet dat het in eerste instantie naar een depot was (heb ik zelf moeten uitzoeken) en ook niet dat het weer opgehaald werd uit het depot. Slechter dan dit kan niet......... Nog steeds niet gehoord van ofwell DPD ofwel GorillaSports...........
Update: Ik heb GorillaSports weer gemaild met alle gegevena en om dit op te lossen maar ik hoor niets.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.