Werkt samen met DPD. DPD is echt een ramp. Ze komen niet aan de deur geen briefje niets (al vaker meegemaakt bij DPD). (al staat online dat ze langs geweest zijn, wat niet klopt) 2 weken later blijkt het bij een depot te staan (waar ik geen melding van krijg). Echter bij dit depot kan ik niet mijn auto neerzetten (minimaal 400 meter lopen en heel duur parkeren) en dat met een pakketje van 50gk. Daarnaast heb ik wel vaker een pakketje opgehaald bij dit depot. Je mag zelf je pakketje pakken dan scannen ze het en mag je het meenmenen. Geen controle op paspoort of bestelbewijs. hillarisch. Kortom annuleren maar en ergens anders bestellen waar ze de spullen wel kunnen bezorgen.
Reactie GorillaSports:
Beste,
Wat vervelend om te vernemend at uw levering zo heeft moeten lopen. Helaas maken wij dit steeds vaker mee met deze verzendpartij en dit is enorm vervelend voor de klant, maar ook voor ons aangezien wij hierdoor een slechte naam opbouwen bij onze klanten.
U heeft er misschien op dit moment niks meer aan, maar via deze weg wil ik u laten weten dat we druk bezig zijn om met een nieuwe vervoerder in zee te gaan, waardoor dit soort dingen niet meer zullen voorvallen.
Onze welgemeende excuses dat het zo heeft moeten lopen.