A. Enneking

Ook ik heb de zooltjes aangemeten gekregen. Na verschillende pogingen kan ik er nog steeds niet op lopen. De zooltjes schuiven bij het instappen naar voren ondanks het gebruik van de plakkers. Bij nader inzien blijk ik ook 2 identieke zooltjes te hebben. Zowel links als rechts zijn hetzelfde. Zijn mijn voeten ook hetzelfde????? Bij de pedicure blijkt van niet. Waardeloos allemaal en zonde van m'n geld.
Heb verschillende pogingen ondernomen om contact hierover te krijgen. Helaas...niet gelukt. De zooltjes liggen nu in de kast. En dat voor die prijs.

Reactie Fusselastic:

Beste mevrouw van Ree,
Wat vervelend dat de steunzolen niet aan uw verwachting voldoen.
De steunzolen worden per voet met een blauwdruk opgemeten en al lijken de steunzolen soms hetzelfde het kan toch zijn dat er minuscule verschillen kunnen zitten in de zooltjes.
U geeft aan dat u verschillende pogingen heeft ondernomen om contact op te nemen, vervelend dat dit niet is gelukt.
Wij hebben nog even de geschiedenis van ons telefoonverkeer nagelopen, maar ik kan uw telefoonnummer helaas niet terugvinden.
Ook kunnen wij over uw klacht geen email terugvinden in ons systeem.
Helaas kunnen wij hierdoor niet inzien wat hier nu precies mis is gegaan.
Wij zullen in ieder geval de consulent op de hoogte brengen van uw probleem en vragen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om dit samen met u te bekijken en te bespreken en hopelijk tot een goede oplossing te komen.
Team
Fusselastic

Score voor Fusselastic: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee