Johan Vanmunster

PURE SCAM!
De verkoop gaat uiteraard heel vlotjes, wat had je gedacht! Levering van de zolen (of iets wat daar voor moet doorgaan) op heel korte termijn.
Maar de service nadien kan je niet eens rampzalig noemen. Ze bestaat eenvoudigweg niet. De ‘zolen’ hebben nooit lekker gezeten. Ik meldde dit meer dan 3 volle maanden geleden. Inmiddels ook al talloze keren gebeld en gemaild, maar nog steeds geen oplossing in zicht.
Conclusie: Met pijnlijke voeten blijven dolen? Koop bij Fusselastic je zolen! Ik zeg je onverholen: je voelt je als nooit eerder bestolen!

Reactie Fusselastic:

Geachte heer van Munster,

Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is en willen ons oprecht verontschuldigen voor de frustraties die dit bij u heeft veroorzaakt.
Wij betreuren dan ook de problemen rondom onze bereikbaarheid en de ongemakken die u hierdoor heeft ervaren.
Wij begrijpen dat dit niet alleen hinderlijk is, maar ook onprofessioneel over kan komen en verzekeren u dat wij er alles aan doen om deze kwestie snel en grondig aan te pakken, zodat wij in de toekomst een soepeler communicatieproces kunnen waarborgen.
Wij zijn ons ervan bewust dat het gebruik van de woorden 'pure scam' wellicht niet op zijn plaats is en mogelijk voortkomt uit de frustratie over onze slechte bereikbaarheid.
Wij nemen deze feedback serieus en zullen actief stappen ondernemen om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat klanten zich gehoord en gerespecteerd voelen.
Op 23 januari j.l. heeft u van ons een email ontvangen met een formulier in de bijlage.
Zou u deze mogelijk nog in willen vullen en aan ons retour zenden zodat wij alsnog spoedig uw probleem op kunnen pakken en mogen proberen om uw negatieve ervaring hopelijk toch nog om kunnen buigen naar een positievere ervaring.
Nogmaals bieden wij onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u afgelopen periode heeft ervaren.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij zijn vastbesloten om uw vertrouwen te herstellen en uw ervaring met ons te verbeteren.
Team Fusselastic

Score voor Fusselastic: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee