Fotoboek besteld.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De software was makkelijk in gebruik, zelfs voor een digibeet als ik ;-)
Naar mijn idee meer mogelijkheden qua opmaak dan bij andere fotoboekenbestelsites en makkelijk samen te stellen.