Goeie service en als je bereid bent om op acties te wachten kan dat flink schelen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Bestellen vanuit de software moet echt beter. Het uploaden gaat bijna altijd mis en dan moet het via een omweg gebeuren. Ook zou de software wel uitgebreider mogen zodat je de foto'sook scheef kunt knippen.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en bedankt voor de complimenten over de verleende service.
Wij vinden het natuurlijk wel vervelend dat het uploaden niet soepel verloopt. Vaak heeft bijvoorbeeld een virusscanner of firewall hier invloed op. Daarnaast kan bijvoorbeeld ook een (bedrijfs-)netwerk een rol spelen. Gelukkig is dit niet altijd aan de orde, maar is dit specifiek afhankelijk van de desbetreffende computer. In dit soort gevallen kan er altijd contact opgenomen worden met onze klantenservice en zorgen wij voor een alternatieve oplossing.
De Fotofabrieksoftware is niet specifiek bedoelt om foto's te bewerken, maar om een van de vele fotoproducten te maken. Er zijn in de software wel een aantal functionaliteiten te vinden waarmee bijvoorbeeld een gedeelte van een foto gebruikt kan worden (niet letterlijk knippen).
Wij zullen dit punt in ieder geval aandragen en wellicht dat deze bij een nieuwe software versie toegevoegd kan worden.
Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fotofabriek.nl