Geweldige ervaring. Voor deze eerste keer was het programma even wennen, maar ook hier geldt "oefening baart kunst". Naarmate het realiseren van het fotoboek goed op gang kwam ging dit soepeltjes.
Bij het plaatsen van de bestelling had ik, voordat ik de 'proefdruk' had bekeken, al (zelf de fout in gegaan dus) op de knop Verzenden gedrukt. Ik ontdekte toen een fout die met hulp van de super meedenkende klantservice naar volle tevredenheid is opgelost.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
- goed en praktisch werkbaar programma
- geweldige klantenservice
- hoge kwaliteit van afwerking van het product (fotoboek)