Zeer slecht betaald veel ste veel en levert maar de helft van wat je bestelf
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Geen sterke punten
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wat jammer om te lezen dat het niet heel positief is geweest. Mocht er iets missen uit uw order dan lossen we dat uiteraard graag op, het is zeker niet de bedoeling dat het incompleet wordt geleverd.
Ik zal u een mailtje sturen op het bij ons bekende mail adres.
Fijne middag gewenst.
Team Fotofabriek