Nog niet binnen
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
geen idee
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u een review heeft geplaatst.
Ik zie inderdaad dat uw order nog niet is afgeleverd maar gepland staat voor morgen.
Hopelijk heeft u hem spoedig in handen.
Fijne middag/avond gewenst
Team Fotofabriek