Op tijd besteld en extra betaald voor snelle levering, maar uiteindelijk toch te laat geleverd en daardoor geen cadeau voor bruiloft. Customer service zegt enkel dat de fout bij de post ligt. Kun je dus niet op rekenen, geen begrip, ik zou ergens anders bestellen
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Geen
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. We bekijken de situatie graag samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Hiervoor heb ik u een mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek