Ik had een foto op aluminium besteld. Het viel mij wat tegen, ik had hem scherper verwacht en wat lichter van kleur. Tijdens het bestellen gaf de site niet aan dat het pixelgehalte eigenlijk veel te laag was. Maar goed op een afstand ging het wel. Tijdens het ophangen kwam er een grote kras op de plaat... Dus kan ik hem niet meer in de woonkamer hangen. Balen en veel geld kwijt.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goed ingepakt.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Monique,
Bedankt voor uw review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. We bekijken de situatie graag samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Hiervoor heb ik u een mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek