Matige ervaring
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goede kwaliteit
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.
Wat jammer om te lezen dat uw ervaring matig is geweest. Dit bespreken we graag met u.
Via het bij ons bekende mailadres ga ik u een mailtje sturen.
We horen het graag.
Fijne dag gewenst.
Team Fotofabriek