Was altijd goed
Maar nu heb ik een bestelling gedaan en zou betalen met een voucher van 7,50 van Campina,maar na vele pogingen om die in te wisselen wat niet lukte heb ik jullie gemaild
Maar tot nu geen reactie van uw kant dus…….
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend zeg. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen over de vouchercode.
Uiteraard bekijken we dit graag met u. Lukt het om ons te mailen naar: klantenservice@fotofabriek.nl
Fijne dag gewenst.
Team Fotofabriek