Heel tevreden. Werd goed op de hoogte gehouden en ik vond het super leuk dat er een digitale versie van mijn footboek en een filmpje van de productie per mail wordt gestuurd.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zie mijn antwoord op de vorige vraag