Het laatste stap liep niet goed. Je hebt geupload maar wil wat aanpassen. Dit ga je opslaan en dan bestellen. Helaas de aanpassingen worden niet mee genomen. Je moet weer uploaden. Maar dat wordt niet aangegeven.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goedekwaliteit en niet duur. Klacht is netjes afgehandeld.