Mooie kaartjes, snelle levering. En een goede service. Ze waren vergeten de enveloppen erbij te doen. Ik belde om 1645. Werd vriendelijk geholpen en stuurde de enveloppen gelijk op, zodat ik ze de volgende dag in huis had. Top service, mooie kaartjes en heel goedkoop.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goede en vriendelijke service