Bevredigend, zie verder
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
1. Een duidelijker info over het verschil tussen afwerking in satin en in hoogglans zou welkom zijn. Had geopteerd voor satin om een al te blinkend resultaat te vermijden maar deze afwerking geeft mij niet het resultaat dat ik gewenst had. Te mat en zonder intensiteit van kleur. Dit had ik wel bij mijn vorige leverancier. twijfel daarom over bestelling tweede deel.
2. Er is een beperkt aanbod van achtergronden.