Mijn ervaring met fotofabriek is zeer goed, was voor mij de eerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt. Kreeg alle hulp die nodig was....top
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ruime keuze aan "collage"mogelijkheden, mooie kleuren en lettertypes