Mijn ervaring met fotofabriek is uitsluitend positief. Zowel wat de software voor het maken van een fotoboek betreft als voor de vriendelijke medewerksters aan de telefoon. En het eindresultaat is tot mijn volle tevredenheid.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De kwaliteit van de in mijn fotoboek afgedrukte foto's. Hoewel ik ook 100 jaar oude foto's gebruikt heb, die ik met mijn eigen fototoestel gefotografeerd had en in de computer gezet.